محصولات گروه نانو


تصویرنامدسته بندیتوضیحات

كاربرد:
ـ مي تواند در طي فرايند خنثي ، دباغي كرومي يا دباغي مجدد
مورد استفاده قرار داد. ـ يك روغن چرم مناسب كه مي تواند به تنهايي يا به طور تركيبي
مورد استفاده قرار داد. ملاحظات:
با توجه به اينكه اين روغن از پايه طبيعي برخوردار است درهنگامي كه بيش از3% اضافه گردد بوي بد ايجاد مي كند بنابراين درهنگام استفاده از محصول فوق بر روي چرم لباسي مورد فوق بايد مد نظر گرفته شود.

ماده ضد آب و لک مورد استفاده در صنایع کفپوش، با ایجاد پوششی نامریی، باعث ممانعت از جذب مایعات در فرش و ایجاد فرصت مناسب به منظور برداشتن مایعات ریخته شده بر روی آن می گردد.

ماده ضد آب و لک منسوجات، با ایجاد پوششی نامریی، باعث ممانعت از جذب مایعات و ایجاد فرصت مناسب به منظور برداشتن مایعات ریخته شده بر روی منسوج می گردد.

آنتی باکتریال با کاربرد در صنعت نساجی توسط ایجاد پوشش نانویی از آلودگی میکروبی الیاف، نخ و منسوجات جلوگیری می کند. انواع باکتری، ویروس و قارچ، پس از قرار گرفتن در معرض منسوجات ضد باکتری به طور کامل از بین می روند.

محلول ضد باکتری رنگ پس از افزوده شدن به رنگ، با ایجاد پوشش نانویی از آلودگی میکروبی سطح رنگرزی شده، جلوگیری می کند. انواع باکتری، ویروس و قارچ، پس از برخورد با رنگ ضد باکتری به طور کامل از بین می روند.

آنتی باکتریال مورد استفاده در صنعت فرش، با ایجاد پوشش نانویی از ایجاد و یا رشد آلودگی میکروبی بر روی الیاف فرش جلوگیری می کند. انواع باکتری، ویروس و قارچ، پس از قرار گرفتن در معرض کفپوش ضد باکتری از جمله فرش به طور کامل از بین می روند.

آنتی باکتریال منسوجات با ایجاد پوشش نانویی از آلودگی میکروبی منسوج جلوگیری می کند. انواع باکتری، ویروس و قارچ، پس از قرار گرفتن در معرض پارچه های ضد باکتری به طور کامل از بین می روند.

آنتی باکتریال با کاربرد در صنعت نساجی توسط ایجاد پوشش نانویی از آلودگی میکروبی منسوجات جلوگیری می کند. انواع باکتری، ویروس و قارچ، پس از قرار گرفتن در معرض منسوجات آنتی باکتریال از جمله پتوی ضد باکتری به طور کامل از بین می روند.